And forever on...

2011 ska bli ett bra år. Det vet jag.
Inte nog med avslutet på förra året var fantastiskt bra, inledningen på det nya året känns minst lika bra.
Jag är på plats i Berlin igen och ibland glömmer jag hur fint här är men nu när jag varit hemma i Sverige i två veckor så blir jag ju alldeles nykär i staden.
Det jag mest ser fram emot är att se vart jag kommer att befinna mig i slutet av året. I mars är Berlin och jag tillfälligt färdiga med varandra och jag flyttar till Göteborg, utöver det fick jag idag erbjudande om att flytta till San Francisco till sommaren.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: salomé

so beautiful :))

http://cocochannelmagazine.wordpress.com/2011/01/06/coco-egerie/

Postat av: mamman müller

Nej du inte Amerika, kom hem till mig.

2011-01-07 @ 13:57:01
Postat av: Anonym

du ritar så otroligt bra! jag skulle gärna vilja lära mig hur man målar så där verklighetstroget med akvarell! skulle du inte kunne lägga ut bilder som en tutorial lixom!!!! det tror jag många skulle uppskatta! du e helt grym!

2011-01-11 @ 20:00:56
Postat av: Anonym

du ritar så otroligt bra! jag skulle gärna vilja lära mig hur man målar så där verklighetstroget med akvarell! skulle du inte kunne lägga ut bilder som en tutorial lixom!!!! det tror jag många skulle uppskatta! du e helt grym!

2011-01-11 @ 20:01:12
Postat av: julia

du..kompis..

jag har öppnat min niljablogg ingen.bara så du vet.hahapuss

2011-01-13 @ 17:22:28
URL: http://nilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0