I hope you feel the way I do

Idag tittade jag på Anna Ternheim tillsammans med Nina Kinert på gamla teatern, en del har ändrats sedan sist men hon var fortfarande bra. Jag var mycket imponerad av musikerna, himla duktiga. Speciellt Leo på cello och såg lyckades vinna ens respekt. Bravo!

Iaf var det mysigt att kliva runt lite i slasket på östersunds gator, äta på Eastern Palace och handla karameller på Karamellagret. Det är alltid som att hoppa tillbaka lite i tiden när man är där som ni kanske har förstått så gillar jag saker som mixtrar lite med ens tidsuppfattning.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker om ordet karamell. Det är så... gammaldags. Det påminner om Liseberg och Göteborg, min älskade stad. (Jag är bohusläning, men bor någon timme ifrån själva gbg :'>)

Och jag tycker om gammaldags saker! Haga och Liseberg och nostalgi.

2009-03-05 @ 18:51:44
URL: http://achromasia.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Låten är grymm!!

2009-03-05 @ 20:15:25
URL: http://hannahstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0