So much fun!




Haha, ibland skrattar jag när folk är så hemskt lättstötta, om inte jag stöter till dom alltså, då vill jag mest av allt be om ursäkt. Men idag har jag skrattat, folk tar illa vid sig för, vad jag anser vara, inget annat än just småsten. Fånar. Det enda som gjorde att skrattet fastnade lite i halsen är att jag kommer i kläm, är jag i kläm blir det bara myltsylt kvar.
Sen tycker jag att det finns nackdelar med att bo här i denna by, det verkar inte vara möjligt för mig att beta av fysik B såhär i efterhand. Mycket fånigt!

Kommentarer
Postat av: nilja

Åh hanna, det här är typ jag efter en krogkväll.

fast mer troligt dagen efter krogkvällen.

(men med lite mer att älska på magen.haha)

2008-09-23 @ 12:04:26
URL: http://nilja.blogg.se/
Postat av: anna

hej, vill bara fråga var bilden kommer ifrån? tjejen vid toan? original bilden dvs? länka gärna om du har, tack så mycket!

2009-03-12 @ 23:40:07
Postat av: Nancy

I totally love nancy!

2010-02-09 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0