Sunday

Nu har äntligen skidbussarna börjat rulla igen. Det är en speciell stämning på dom, en stämning som jag gillar mycket.
Gratis bussresor+ mysiga bussresor= Glad Mylta.
Istället för dom tio minuter det brukar ta att åka buss hem tar det en halvtimme med skidbussen, och sätena är sådana där gamla med brun/orange tyg. Klappar man på dom är dom lena åt ena hållet och sträva åt andra. Det är som med tåg, känns som tiden stått stilla i dom. Busschauffören bara kör och kör.  En halvtimme i det förgångna

Ikväll ska jag ut med Sara och nyAndreas och kanske springer man in i Sara, Julia och Tove. Hoppas! Jag ska dansa tills fötterna blöder.

Jag tror jag tar skidbussen till Åre.

Kommentarer
Postat av: mh

I miss your drawings :'/ :D

2008-12-21 @ 22:14:14
Postat av: johanna

du gör nog världen lite vackrare. så himla fina illustrationer! sedan undrar jag om man möjligtvis kan titta på dom nånstans förutom här i bloggen? har du ställt ut något? och sen undrar jag också om du säljer någonting av det du gör? skulle vara så tjusigt att ha på väggen hemma förstår du.

2008-12-21 @ 23:14:43
Postat av: Frida

Du är grym på att teckna! Vilken gåva!

2008-12-22 @ 00:39:12
URL: http://metrobloggen.se/missf
Postat av: kajsa

Men åh! Nu blir jag ju så nyfiken att jag dör lite. Kollar sällan in nya bloggare som ritar andra bloggare eftersom det känns ganska gjort, men jag blev lite nyfiken när jag såg en speciell. Och sen när jag läste om skidbussarna. Åre liksom! Det är ju mitt hood! Född och uppvuxen här borde jag ju veta vem du är känns det som. Men ingen klocka ringer i huvudet. Fast du bara är ett år yngre än mig och mig veteligen borde gått i skolan ett år under mig alltså. Men men. :) Jag älskar kreativa duktiga människor och det är du ju sannerligen!

2008-12-22 @ 11:03:40
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ritar och målar som ingen annan! Du är så otroligt duktig och inspirerande. Jag önskar dig all lycka i framtiden och sluta aldrig att rita, någonsin. Du är verkligen en underbar konstnär.

2008-12-22 @ 14:03:18
Postat av: Sara

hej hanna!

jag har svarat på din hannamjuler hotmail. hoppas det kom fram. du kan ju kolla om du inte läser så ofta :)

kram sara

2008-12-22 @ 17:57:59
Postat av: Gabriella

oh herregud vad du ritar bra! du har fått ett litet inlägg i min blogg, kolla gärna in det! :)

2008-12-23 @ 00:16:21
URL: http://gabbsan.blogg.se/
Postat av: majda

du e coolare än coolast

2008-12-23 @ 17:15:40
URL: http://runninthisshit.blogg.se/
Postat av: Paris

Du skriver fantastiskt bra, vet du det? =)

2009-01-01 @ 14:04:58
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0