lovelovelove!

Hehu!
Detta är början på en bild..jag vill rita mer på den men min fantasi räcker inte till och jag vill ha färger på, men som vanligt orkar jag inte.
Tar en bild mer än en timme att rita blir jag trött och less och vill inte rita mer på hela kvällen. Men denna skulle kunna vara mer för världen så att säga.
Jag är också less på att allt jag har är en blyertspenna, ett sudd, tuschpennor och en liten akvarellutrustning. Jag vill ha mer prylar att pyssla med, alla bilder ser likadana ut när jag ritar det såhär.
Trots detta älskar jag att rita..och tillbringar lite för mycket tid på det enligt min käre far.
Rita är tummarna upp.

Kommentarer
Postat av: jennie

rita en färgglad och fin medaljongtapet bakom, MED färger.

grönt och brunt och sånt skönt

2008-08-20 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0